بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

فراخوان قرائت دعا

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ


قرائت دسته جمعی دعای فرج(الهی عظم البلاء...)

هر جمعه ساعت21:00



  • .. تقی زاده

نظرات  (۷)

  • روژینا سالاریان

  • هسلام  خیلی چیز های قشنگی فرستادی خاله ی گلم 
    پاسخ:
    سلاااااااااام
    :):):)

  • روژینا سالاریان
  • سلام  خاله خیلی وبلاگت قشنگ بود خاله ی عزیزم
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم
    ممنون گلم:)


    ..- هواشناسی اعلام کرد :



     


     �هوای مهدی فاطمه را داشته باشید
     خیلی تنهاست .........
    󾮔️سلامتیش صلوات 

    پاسخ:
    پرونده گناه مرا کم مرور کن

    آقا خودم به حال خودم گریه می کنم:(
  • یاور گلدوز مطلق
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    بسیار عالی
    خدا از شما قبول کند انشاالله
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر...


    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله
    آمین
  • معبر سایبری فندرسک
  • کار پسندیده ای هست التماس دعا
    پاسخ:
    امید است که موثر در امر فرج باشد
    ملتمس دعا
    یا علی
    سلام 
    خودم اومدم-نیاز به دعوت نبود،حالا دعوت هم میکردی بد نبود :)
    ان شاالله موفق باشی
    و صاحب کار از راضی باشه (آمییییییین----->از همون آمین ها بود:) )
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    شما صاحب اختیاری دیگه دعوت نمیخواد:)...(پای رفاقتم میلنگه اینجاست دیگه....شرمنده)
    سلامت باشی
    ان شاءالله
    ممنون عزیزم
    یک سال از شروع کار گذشت
    امیدوارم مورد قبول صاحب کارم باشه..
    با توکل بر خدا سال جدید کاری این وبلاگ رو آغاز میکنم
    ان شاءالله مثمر ثمر باشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی