بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

معرفی کتاب

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

خدا بود و دگر هیچ نبود



نویسنده: شهید مصطفی چمران
گرد آورنده: مهدی چمران


بخش هایی از کتاب:

من تصمیم دارم که از این به بعد آدم خوبی باشم،دست از گناهان بشویم و قلب خود را یکسره تسلیم خدا کنم.

نزدیک به یک سال می گذرد که در آتشی سوزان می سوزم کمتر شبی به یاد دارم که بدون آب دیده به خواب رفته باشم.
 
خدایا نمی دانم تا کی باید بسوزم؟ تا چند رنج ببرم؟

هیچ نمی دانستم که در این دنیا آتشی سوزان تر از آتش وجود دارد!سوختم،سوختم ولی ای کاش فقط سوزش آتش بود.

خدایا خوش دارم مدتی در گوشه ی خلوتی فقط با تو بگذرانم.عشق هدف حیات و محرک زندگی من است و زیباتر از عشق

چیزی ندیده ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام.عشق است که روح مرا به تموج وا میدارد،قلب مرا به جوش می آورد،
 
استعدادهای نهفته مرا ظاهر میکند،مرا از خودخواهی و خود بینی می راند.دنیای دیگری را حس میکنم.در عالم وجود محو می شوم.




  • .. تقی زاده

نظرات  (۲)

سلام دوست جونم
این کتاب خیلی عالیه
به نظرم یکی از بارزترین ویژیگی این نوشته ها وجود یک حس در موقعیت و جغرافیای متفاوته
شهید بزرگوار همون طور در امریکا با خدا نجوا می کنه که در لینان و ایران
چمران نابغه است پیشنهاد می کنم کتاب مرد رویاها رو هم بخونید
پاسخ:
سلام دوست خوبم
اوهوم عااااالیه...
احسنت،درسته...
مرد رویاها هم فوق العاده است

عالیه
دوسش دارم:|
پاسخ:
من نیز هم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی