بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

پشت پرده بابیلون

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ


مگر می‏شود کامپیوتر داشته باشید و وارد اینترنت نشوید و یک دیکشنری همراهتان نباشد، کلید استارت را که بزنی، یکی از آیکون‌هایی که خودنمایی می‏کند و خیلی وقت‌ها هم با اشاره کلید وسط موس خودش را ظاهر می‌کند، نرم افزار بابیلون (Babylon) است. فقط کافی است این برنامه را با دیکشنری‏های مختلفی که در سایتش قرار داده است، نصب کنید و حالا هر کلمه‌ای را به هر زبانی که می ‏خواهید، ترجمه کنید.

 

اصلاً سازندگان برنامه می‌گویند: بابیلون را فعّال بگذار و با خیال راحت در اینترنت و در کامپیوتر گشت و گذار کن. از اینکه معنی کلمه‌ای را ندانی، ترس نداشته باش. ما همه چیز را برای شما معنی می‌‏کنیم؛ جز یک واژه. ما جاسوسی را معنی نمی‌کنیم؛ بلکه عمل می‏کنیم.




شرکت Babylon Ltd یک شرکت اسرائیلی زیرمجموعه کمپانی Formula است که در سال 1997م. شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه دیکشنری بابیلون، نسخه آزمایشی (بدون محدودیّت) شروع کرد و تا سال 2001م. این نرم‌افزار را به صورت رایگان عرضه می‏کرد و از آن پس، اقدام به ارائه و فروش نسخه تجاری آن کرد.
این برنامه به دلیل ارائه دیکشنری‏های مختلف، به تمام زبان‏های دنیا، در مدّت کوتاهی بین کاربران اینترنت، جای خودش را باز کرد و به عنوان یک شرکت آمریکایی فعّال در این عرصه، معروف شد؛ تا جایی که بیش از سی میلیون کاربر رسمی و یک دنیا کاربر غیررسمی پیدا کرده است؛ امّا هیچ‌کس به این فکر نمی‌کرد که این برنامه که حالا سلطان همیشه فعّال رایانه‌هاست، چه جاسوس قهّاری می‏تواند باشد.



صهیونیست‏ها از زمانی که اینترنت گسترش یافت و رایانه‏‌ها در گوشه اتاق همه خانه‏‌ها جا خوش کردند و آدم‏ها با ID‏ها و IP‏ها با هم ارتباط برقرار کردند، به فکر کنترل جهان افتادند. آنها فهمیدند تکنولوژی، کار آنها را برای تسلّط بر جهان راحت کرده است. شاید برای همین است که صهیونیست‏ها از طرفداران پر و پا قرص شرکت‏های نرم افزاری هستند.
بابیلون یکی از همین برنامه‌هاست. یکی از برنامه‌هایی که صهیونیست‏ها عاشقش هستند. اصلاً این برنامه را ساخته‌اند تا همه دنیا، از آن به خوبی استفاده کنند؛ به ویژه در کشورهای عربی و آسیایی و مخصوصاً جوانان کشورمان.
حتماً زمان استفاده از اینترنت، وقتی بابیلون فعّال است، متوجّه کندی اینترنت شده‌اید. فقط کافی است این برنامه را ببندید تا احساس کنید باریکه اینترنت شما نفسی تازه کرد. به عقیده کارشناسان این حوزه، جاسوسی موجود در بابیلون، کارکرد CPU را به شدّت ضعیف می‏‌کند و آن را تحت فشار می‏‌گذارد تا سرانجام بتواند اطّلاعات جمع‌آوری شده را از روی خطوط اینترنتی به سوی سازندگان خود ارسال کند.
بابیلون با برنامه کم حجمی که به طور مخفیانه با خود دارد و روی رایانه‏‌ها نصب می‏‌شود، قادر است به راحتی اطّلاعات و برنامه و اعداد و ارقام دستگاه و بسیاری از اطّلاعات کاربر را ضبط کند و در هنگام اتّصال به اینترنت، برای مسیر اینترنتی مشخّص شده، بفرستد. حال فرض کنید شما معاون وزیر یک کشور اسلامی یا کارمند یکی از مراکز حسّاس، مانند سازمان آژانس هسته‌ای یا هوافضا هستید و اطّلاعات بسیاری روی لپ‌تاپ خود دارید. حالا کافی است بابیلون را روی سیستم خود داشته باشید و به اینترنت وصل شوید. این کار شما دقیقاً مثل این است که شماره سازمان جاسوسی «موساد» را بگیرید و اطّلاعات لازم آنها را با رضایت کامل تحویلشان بدهید. البتّه حواستان باشد که اطّلاعات را غلط ندهید؛ چون قبلاً اطّلاعات درست را بابیلون برایشان ارسال کرده است!
پیش از این فاش شده بود که موساد همکاری بسیار نزدیکی با سایت اینترنتی «یاهو» داشته است و نرم افزارهای طرّاحی شده این شرکت، توسط سرویس اطّلاعات رژیم صهیونیستی، تحت کنترل قرار دارد و «یاهو مسنجر»، از جمله این نرم افزارهای پیشرفته است که قابلیّت جاسوسی دقیق برای موساد را دارا می‌باشد.
جالب است بدانید نرم افزار Babylon، در حال حاضر، در حدود 30 میلیون کاربر دارد و انواع نسخه‏های آن در اینترنت، در دسترس کاربران قرار گرفته است و مهم‌ترین لغت‌نامه مورد استفاده کاربران مسلمان و از جمله ایرانی به شمار می‌رود. البتّه در نظر داشته باشید، هیچ‌کس این لغت‌نامه را نمی خرد؛ ولی همه از آن استفاده می‏کنند. این هم یکی دیگر از بذل و بخشش سرمایه‌دارهای صهیونیست است!
موضوع جاسوسی بابیلون را اوّلین بار یک کارشناس برنامه‌نویسی و شبکه‌‏های اینترنتی افشا کرد. او می‏‌گوید: در هنگام تحقیق و کار بر روی برنامه مترجم چندزبانه بابیلون، متوجّه مسئله مشکوکی در این برنامه رایانه‌ای شدم. او چنین شرح می‏دهد که با تحقیق و موشکافی در برنامه و با به کار بردن یک فایروال غیرصهیونیستی، متوجّه شدم که این برنامه، اطّلاعات پاکت‏های TCP را به سروری با دامین منتهی به سی او ای ال (دامنه‌‏های اینترنتی متعلّق به اسرائیل) می‏‌فرستد. با علم به اینکه این دامنه متعلّق به سرورهای سایت‏های اسرائیلی است، اطمینان پیدا کردم که این شرکت، یهودی و با برنامه‌نویسان یهودی است که هرچند به آمریکا یا کشوری دیگر مهاجرت کرده‌اند، امّا سیاست‌‏های صهیونیستی را دنبال می‏کنند.
بعدها با تحقیقات بیشتر، این اطمینان، آن قدر قوّت گرفت که کارشناسان متوجّه شدند بابیلون تنها برنامه‌ای نیست که نقش جاسوس اسرائیل را بازی می‏‌کند. بد نیست این را هم بدانید که سازمان‏های مقاومت «فلسطین»، بارها از سوء استفاده اسرائیل از برنامه یاهو مسنجر هشدار داده، از مردم «فلسطین» خواسته‌اند مراقب ارتباط‏های خود با این برنامه باشند.






منبع: موعود



  • .. تقی زاده

نظرات  (۱)

اطلاع رسانی خیلی خوب بود.متشکرم.
پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی