بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

این روز های دلم

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ

این روزها حرف دلم را نمی فهمم

لجبازی میکند با من

بیقرار بیقراری هایی است که چند روزی سراغش نیامده

مدام سرزنشم میکند 

طالب چیزیست که نمیدانم

کودک بی تابی شده که برای آرام کردنش به هر دری زده ام

عطشی دارد که توان سیراب کردنش در من نیست

دل است دیگر، طبیبش را میخواهد

و قصور همیشه از من است




الهی 

شنیده ام که فرموده ای چه کنم با مشتی خاک مگر بیامرزم

طبیبم

دلی که جز با تو آرام نگیرد را چه نیاز به پادشاهی


خدایا

آنچنانم کن که خود رضایی

  • .. تقی زاده

نظرات  (۱)

  • زهرا معصومی
  • خیلییییییی زیباست ممنون. به هنرکده نیوا هم سر بزن ممنون
    پاسخ:
    خدمت میرسم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی