بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

بیداری در عصر انتظار

Awakening at the expected age

turn back /برگرد مولای من

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

my leader!

Our world has a fever.

All are steeped in sin.

and As long as exist sin

You will not come back.

(God forgive us And his reappearance near Cannes.)


turn back

that World peace is in your advent.

Come and guide us.



مولای من

دنیایمان تب کرده است

همه غرق در گناه هستیم

و تا زمانی که(در قلبمان) گناه هست،باز نخواهی گشت

(خدایا ما را ببخش و ظهورش را نزدیک بگردان)

برگرد که آرامش جهان در ظهور توست.

بیا و هدایتمان کن...





  • .. تقی زاده

نظرات  (۱)

تمام نامه‌ی عمرم سیاه گردیده
که شغل روز و شب من گناه گردیده

برای اینکه بیایم به توبه‌ای سویت
دو چشم ناز و قشنگت به راه گردیده

امان ز لحظه‌ی غفلت که شاهدم هستی
دو چشم تو، به گناهم گواه گردیده

هر آنچه خرج نمودی که بنده‌ات گردم
ز بی‌لیاقتیِ من تباه گردیده

بیا و مشکل من را تو با اجل حل کن
که این گدای حرم بی پناه گردیده

من از نگاه کبودی، دلم پریشان است
عذاب من ز شرار نگاه گردیده

بیا به پای دل من بزن تو زنجیری
بگو که دست مرا عاقبت تو می‌گیری

سروده ی: جواد  حیدری 

اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
مولا! سلام، جز غم دوری ملال نیست
دارم هزار سینه سخن ... کو؟ مجال نیست

آلوده است آب و هوای جهان عزیز!
آبی درون چشمه‌ی دنیا زلال نیست

مولا! دروغ نه، به خدا یک حقیقت است
 «انسان» در این زمانه به جز یک محال نیست

دنیا شده ست انجمن ُگنده لات‌ها
جایی در این میانه برای «کمال» نیست

طاعون ظلم، روح زمین را جویده است
در چشم این زمانه «عدالت» سوال نیست

 «دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و من ... »، بی خیال نیست!

در سر هوای وصل تو دارم، همین و بس
چون شیعه‌ی نگاه تو هستم، محال نیست

روحم قیام کرده به شوق ظهور تو
ای نازنین! زمان ظهور و وصال نیست!؟
 
رضا اسماعیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی